El passat 14 de novembre es va publicar al BOIB la data per tornar a sol·licitar les ajudes de persones autònomes de Calvià del Govern de les Illes Balears.

Gràcies a l’aportació extra de 1,5 milions d’euros de l’Ajuntament de Calvià, 550 persones autònomes es podran beneficiar de la reobertura d’aquest ajut.

La reobertura d’aquesta convocatòria és NOMÉS PER A LES PERSONES AUTÒNOMES QUE ES VAN QUEDAR SENSE TORN I NO VAN PODER SOL·LICITAR L’AJUT ENTRE EL 17 DE JULIOL I EL 14 D’AGOST.

Com saber si pots sol·licitar aquest ajut? En aquest enllaç tens els requisits dels beneficiaris i les seves obligacions.

Com en el mes de juliol, la presentació de sol·licituds constarà de 2 tràmits:

TRÀMIT 1: La sol·licitud de reserva de torn s’obre el dilluns 23 de novembre a les 9 hores durant 5 dies hàbils en aquest enllaç: https://reservatorn.caib.es/ (NO es requereix signatura electrònica)

MOLT IMPORTANT:

EN EL DESPLEGABLE DEL FORMULARI RESERVA.TORN.CAIB.ES AL CAMP MUNICIPI RESIDÈNCIA FISCAL NO APAREIXERÀ EL MUNICIPI DE CALVIÀ FINS AL MATEIX DILLUNS 23 DE NOVEMBRE A LES 09 HORES.

SI SOL·LICITEU RESERVA TORN ABANS DE LA DATA INDICADA, LA RESERVA DE TORN NO SERÀ VÀLIDA I NO PODREU SOL·LICITAR UNA ALTRA VEGADA RESERVA DE TORN.

Hi ha un cup limitat de sol·licitud de reserva i per l’experiència de juliol, sabem que només es va poder accedir a la reserva de torn durant els 40 primers minuts, així que us recomanem reservar torn a les 9 hores del mateix dia 23.

OBSERVACIÓ: A https://reservatorn.caib.es/ segons el navegador que utilitzeu us pot aparèixer un missatge de “connexió no privada”, heu de fer clic a “configuració avançada” i seguir al lloc web perquè us aparegui la pantalla de reserva de torn.

TRÀMIT 2: A partir del dilluns 30 de novembre comença a presentar les sol·licituds d’ajudes en el termini assignat pel tràmit 1 (es requereix signatura electrònica amb certificat digital o DNI electrònic). Aquest tràmit es podrà realitzar des de la seu electrònica de la CAIB.

NOVETATS: Per a aquest tràmit serà necessari adjuntar dos documents omplerts i signats electrònicament:

  • Declaració responsable
  • Declaració de veracitat de dades bancàries

INFORMACIÓ IMPORTANT PER ALS QUE JA VAN PRESENTAR SOL·LICITUD ENTRE EL 17 DE JULIOL I EL 14 D’AGOST

NOVETAT: S’ha publicat al BOIB una resolució. Per a les persones que ja van sol·licitar l’ajut però encara no se’ls ha resolt, poden agilitzar el seu tràmit presentant aquesta declaració responsable signada electrònicament en el tràmit 3 (es requereix signatura electrònica).

Termini: Fins al 27 de novembre de 2020.

Com saber si m’han concedit l’ajut?

Us recordem que la Direcció General de Promoció Econòmica, Emprenedoria i Economia Social i Circular va publicant les resolucions dels beneficiaris al BOIB, normalment els dimarts, dijous o dissabtes.

Hem creat un accés web amb la relació de totes les resolucions que han sortit fins al moment, ho podeu consultar aquí (Cerca el teu DNI/NIE a les resolucions).

És important saber que només es notifiquen els requeriments o les subvencions denegades, les concedides només es publicaran al BOIB.

Share This