L’Ajuntament de Calvià, a través de l’Institut de Formació i Ocupació de Calvià (IFOC), ha atès un total de 156 consultes en el nou servei posat en marxa el passat dia 16 d’abril, per donar suport a les persones que tenen un negoci en règim d’autònom.

Amb aquest servei, s’atenen consultes, es resolen dubtes sobre les mesures adoptades per les diferents administracions davant la Covid-19 i s’ajuda en la tramitació de la sol·licitud dels productes extraordinaris de liquiditat dirigits a autònoms i empreses que l’entitat financera ISBA ha activat.

En aquestes tres setmanes de funcionament, el servei de l’IFOC ja ha resolt el 70% de les 156 consultes que s’han realitzat, el 81% ateses per via telefònica i el 19% restant a través del correu electrònic. Aquest 70% de demandes resoltes ja no necessiten, a més, cap altra actuació.

La majoria de sol·licituds van dirigides a l’obtenció de finançament per afrontar la necessitat de liquiditat de les empreses. Des de l’IFOC se’ls dóna suport en la tramitació de la sol·licitud dels productes extraordinaris activats a través de l’entitat avaladora ISBA, prioritzant les demandes que requereixen una actuació més urgent.

Degut al volum de peticions que s’estan rebent, i que han superat àmpliament les previsions inicials, s’ha reubicat al personal de l’IFOC que va reforçant el servei, en funció de les necessitats, per donar més rapidesa a les respostes.

A més de l’atenció telefònica i per correu electrònic, s’ha habilitat un lloc web específic que ja ha rebut 6.438 visites, on els autònoms poden accedir a un repositori d’informació i accedir a les diferents ajuts i mesures que les administracions posen a disposició de les empreses.

El servei telefònic (971 13 46 13) està operatiu de dilluns a divendres, de 8 a 15 hores. Les consultes també es poden realitzar a través del correu electrònic coronavirus@ifoc.es.

Share This