A continuació tens un recordatori dels passos més importants a realitzar per sol·licitar l’ajuda extraordinària per al col·lectiu d’autònoms a causa de la COVID.

Tràmit 1: Sol·licitud de cita prèvia per realitzar el tràmit telemàtic

A partir del dia 22 de juliol ja es pot sol·licitar l’assignació de data i franja horària per presentar la sol·licitud d’ajudes. L’enllaç per sol·licitar cita prèvia és https://reservatorn.caib.es i estarà actiu des del mateix dia 22 a les 9 del matí. Tot i que els dies habilitats per realitzar la reserva de torn seran del 22 al 26 de juliol, et recomanem que facis el tràmit el mateix dia 22. El motiu és que quan s’arribi a les 10.000 sol·licituds es suspendrà la possibilitat de sol·licitar cita i únicament es podrà reprendre un cop resolts els expedients corresponents si hi ha fons disponibles. Et recordem que per al tràmit 1 no és necessària la signatura electrònica i hauràs d’introduir en el formulari habilitat la següent informació:

  • Identitat del treballador autònom que sol·licita l’ajuda.
  • Municipi del domicili fiscal.
  • Si es realitza l’activitat durant tot l’any o si és de temporada.
  • Correu electrònic.

Quan hagis sol·licitat la cita prèvia del tràmit 1, el sistema t’informarà del termini assignat per presentar la sol·licitud d’ajuda (a partir del 27 de juliol).

Tràmit 2: Presentació sol·licitud d’ajuda

Aspectes importants a tenir en compte:

  • Per presentar la sol·licitud es requereix signatura electrònica (certificat digital o DNI electrònic activat).
  • S’ha de sol·licitar la subvenció en la data i franja horària assignada en el tràmit 1.

Aula de suport en la tramitació telemàtica de la sol·licitud d’ajuda exclusivament per a persones amb DNI electrònic activat. Des de l’Ajuntament de Calvià IFOC hem habilitat un aula a les instal·lacions de l’IFOC a Palmanova perquè aquelles persones autònomes que:

  • Tenguin l’assignació de data i franja horària facilitada pel sistema durant el tràmit 1.
  • Disposin de DNI electrònic activat. Si no tens el DNI electrònic activat pots acudir a les màquines situades a la Policia Nacional C/ Simó Ballester, 8 de Palma.
  • No disposin de l’equipament tecnològic adequat o habilitat per realitzar el tràmit.
  • Necessitin suport en la realització de la sol·licitud.

Si necessites fer ús de l’aula de suport en la tramitació contacta amb l’IFOC exclusivament per correu electrònic a subvenciones@ifoc.es facilitant la següent informació:

  • Identitat del treballador autònom que sol·licita l’ajuda.
  • Municipi del domicili fiscal.
  • Si es realitza l’activitat durant tot l’any o si és de temporada.
  • Correu electrònic..
  • Telèfon de contacte.
  • Data que el sistema t’ha assignat per realitzar el tràmit.

Posteriorment contactarem, per assignar dia i hora a l’aula de suport al tràmit telemàtic, únicament amb les persones que hagin sol·licitat aquest servei mitjançant el correu electrònic subvenciones@ifoc.es Recorda que el dia que et hàgim assignat l’aula de suport has d’acudir amb els següents documents:

  • DNI electrònic activat.
  • Si escau, la resolució de reconeixement de la prestació extraordinària per cessament de l’activitat de la mútua col·laboradora (en format digital en pdf).
  • En el cas que tinguis treballadors, informe de vida laboral del codi de compte de cotització des de l’1 de gener de 2019. (en format digital en pdf).

SOL·LICITA CITA PER A TRÀMIT

 

Share This